Friday, September 19, 2014

Bergantung atau mengada?

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Friday, September 19, 2014
Assalammualaikum..

Bila terasa nak share something baru la terhegeh-hegeh nak datang jenguk kan. Kalau la blog ni sesuatu benda yang boleh dilihat dan dirasa dengan tangan, mau berhabuk sampai tak nampak colour sebenar dah ni. Berdebu habis.

Ok never mind. Cuma nak share dan nak tanya, salah ke kalau seorang perempuan tu terlalu bergantung pada seorang lelaki? Mengada-ngada ke kalau macam tu? 



Ok ini kisah bukan suami isteri. Mungkin sahabat, mungkin tunang. Bergantung dalam apa-apa pun. Ada masalah je cari dia, ajak makan pun cari dia, nak beli barang pun cari dia, nak cari gaduh pun cari dia. Lagi sekali, ini kisah seorang perempuan yang jauh dari family. Kira dia la yang paling dekat.

Yes, ini perempuan jenis tak berapa pandai nak independent sangat. Kawan-kawan sekeliling yang dekat-dekat pun tak ramai. Sebab tu asyik cari dia je. Hope dia tak rasa terbeban. Tapi andai kata suatu hari nanti si gadis dah kurang bergantung pada dia, itu bermakna si gadis dah ada tempat bergantung yang lain kerana merasakan dia tak suka dijadikan tempat bergantung. Minta-minta si gadis cepat bertemu jodoh. Aminn...

1 orang berkata-kata:

Unknown said...

Salam awak ,sye nk knl awk leh?
0142319876(wsup/wchat) mne tau ad jodoh hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review