Sunday, April 13, 2014

Ayat untuk hari ini

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Sunday, April 13, 2014
Assalamualaikum :)

Rasa macam tak biasa pulak dah menaip di page sendiri. Rasa macam tengah menaip di page orang lain pulak. Tetiba rasa janggal.

Takde apa. Cuma tengah perasan something. Kalau kau tak suka seseorang dan orang lain pun memang kurang senang dengan budak yang kau tak suka tu, ok mungkin memang budak tu yang problem. Mungkin, tapi tak semestinya. Tapi kalau kau tak suka seseorang, dan bukan budak tu je, budak lain pun kau tak suka tanpa dapat bagitau sebab, itu sebenarnya memang kau yang problem. Suka-suka hati kau je tak nak suka kat orang.

Ok sekian untuk hari ini. 

0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review