Friday, April 15, 2011

when you love someone..

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Friday, April 15, 2011


credit to encik google


Sayangilah ku kerana akhlak ku, jangan kerana kelebihan yang Allah berikan kepada ku. Jangan lah kau memuji ku berlebih-lebihan sebelum aku sah menjadi isteri mu kerana itu akan menimbulkan rasa bongkak dalam diri ku. Cukup lah sekadar dengan satu perkataan jikalau benar kau ingin memuji ku. Tegur lah aku secara berhemah, bukan dengan sindiran. Didik lah aku supaya menjadi seorang isteri yang solehah, tunjukkan lah akhlak mu yang sopan supaya aku boleh menghormati mu. Jangan lah kau sakiti ku dengan melakukan perkara-perkara yang aku tidak suka, walaupun niat mu baik. InsyaAllah aku akan melakukan perkara yang sama terhadap mu. Berbaik-baik lah kamu dengan orang-orang yang berada di sekeliling ku, terutamanya dengan orang-orang yang aku sayangi, termasuk keluarga ku.




p/s: aku seorang yg suka memendam rasa... so kat blog la tempat aku luahkan. so kalau boring baca blog aku yang asik cerita psl perasaan je, teruskan je la baca, hehe.....



0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review