Friday, April 1, 2011

so sweet...

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Friday, April 01, 2011
Tadi aku ter'tengok' gambar dari seorang teman kat facebook dia. Dia ni senior perempuan kat sekolah aku dulu....rupanya dia dah kahwin. Aku tak tahu la bila, tapi yang pasti dia memang dah kahwin. Dulu masa kat sekolah, dia ni setakat yang aku kenal, memang seorang yang lemah lembut, alim, pakai tudung labuh, cakap pun tak kasar2... kira aku suka la tengok dia ni. So bila tengok gambar kahwin dia, aku rasa cam sweeeeetttt sangat.... suami dia pun nampak muka baik2.




Ni gambar yang aku ambil kat facebook dia. Kat gambar ni dia tulis, 'first time....huhu'...... means? First time lelaki tu peluk dia camtu.....I assume =) Kan best kalau aku pun nak kahwin dah, haha. Ok dah bye.

0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review