Saturday, December 3, 2011

Emak kahwini anak sendiri??

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Saturday, December 03, 2011
 Yang ni gambar je.. Sila klik emak kahwini anak untuk tonton video.



Guys, mesti korang dah tengok video ni kan. Tapi saya nak share gak bagi sape2 yang belum tengok video ni.. Jadikan ia sebagai pengajaran, doakan mereka supaya bertemu jalan kebenaran. Saya tak tahu la mereka ni boleh dikatakan jahil atau tak.. tak tahu mana halal mana haram. Sebab masa minit ke 7:01, mak dia boleh cakap macam ni, "yang penting saya tidak berzina sama orang, sama anak sendiri", seolah-olah dia tak tahu batas hubungan mak dan anak.. Yela, kadang-kadang orang tahu tu dosa, tapi dia buat gak. Tapi dalam kes ni, diorang macam tak tahu je benda ni salah..

Sepanjang saya lihat video ni, meremang bulu roma.. Saya terkesima, rasa cam tak percaya.. selalu nye dengar perkahwinan songsang or something macam ni kat negara mat salleh je. Diorang memang ramai yang takde agama, Atheist, sebab tu tak kisah dengan hubungan ape pun. Tapi yang ni, paling dekat.... tak tahu la mereka beragama Islam atau tak, sebab minit ke 2:01, perempuan ni ada sebut "Alhamdulillah". Saya macam... macam.. tak tahu la nak cakap ape.

Semoga Allah mengampunkan dosa kita semua..


0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review