Monday, December 19, 2011

merdeka sekejap before final

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Monday, December 19, 2011
Alhamdulillah.. sekarang ni saya dah habiskan semua test, tinggal nak final je pasni. Assignment sume pun dah siap. Saya memang sangat-sangat la hepi even belum final sekalipun. Takpe la, apa salahnya nak hepi sekarang.. jeles?

Tapi before menghadapi final ni, saya nak pergi holiday dulu, yeaa! Saya nak join Family Day kat Melaka.. family sebelah ayah punya plan. Dari awal tahun aritu plan. Eh silap, dari tahun lepas. Tapi tahun lepas tak jadi sebab my parents pergi Mekah.. ayah big boss, takkan la tak join sekali kan untuk discuss menda2 alah ni. So insyaAllah tahun ni jadi la. Preparation sume dah siap, tinggal nak pergi je nanti.. insyaAllah takde aral melintang..

Sebenarnya saya ada banyak sangat nak share.. banyak sangat cerita masa minggu saya busy tu. Tapi disebabkan terlalu la busy, so takde masa nak update blog panjang2. Tapi sekarang ni cerita2 tu dah basi... dah lama kan. So tak perlu lagi la saya nak share.. mesti dah tak best. Kes nak terjatuh dalam dewan, salah buka pintu, salah orang, dia panggil orang lain, saya yang jawab. Malu2..

Owh yang penting, minggu sebelum minggu saya busy tu, my parents datang sini bawak banyak buah dari kampung =) serius suka sangat2... rasa nak jadi tarzan je, makan buah tak makan nasi. Kalau la saya pandai buka durian tu sendiri, dah lama saya bawak balik hostel. Baru la terlebih puas.. ok dah bye.

0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review