Sunday, March 17, 2013

5 sikap wanita melalui bantal

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Sunday, March 17, 2013


Selalunya orang perempuan kalau tidur mesti ada bantal busuk hehe..tapi ada gak jenis yang tak kisah. Satu bantal pun cukup. Tapi kalau dah kahwin nanti, takde bantal pun takpe...kan lengan suami ada? :)
Jom tengok apa sikap wanita melalui aksi mereka berbantal. Saja suka-suka...


1. Memeluk Bantal
   -Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni & manja.
   -Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.
   -Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik.
   -Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi.
   -Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.


2. Menggunakan Banyak Bantal
   -Mereka biasanya kurang kenyakinan.
   -Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping.
   -Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.


3. Tidur Dengan Satu Bantal
   -Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya.
  -Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.


4. Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
   -Mereka mempunyai sifat kurang baik.
   -Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan.
   -Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois.
   -Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2.
   -Mereka tidak suka berusaha.


5. Tidur tanpa Bantal
   -Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi.
   -Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.




4 orang berkata-kata:

Rara Nasiha said...

Lebih kepada yang no 1 tu. hihi :)

su suraya said...

kau yang mana daa?? hahahaa nak tawuuu.. cepat2

sephia sophia said...

kan? kebykan girls mmg slalu buat yg no 1 tu hehe...

sephia sophia said...

@su suraya..ha kalo nk tau kena tido sebilik ngn aku dlu la haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review