Monday, September 27, 2010

raya 2010

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Monday, September 27, 2010
ok hari tu aku x masuk kan gambar raya kn
sebab laptop aku xda antivirus hari tu, so tak boleh nak upload gmbr
hehehehehehehe...
ni serba sedikit gmbr masa aku berhari raya bersama keluarga tersayang
open house kat umah abang aku sekali
tadaaa !!!

  ni aku dgn bukan kereta aku, hehee

 eksyen je ni, air dh habis dh pun

 my sweet girl

ni adik beradik perempuan aku. sama x?


pahlawan dlm my family


 two cute babies

 ada macam keluarga bahagia tak? ngeh3...

saja je posing

 ha ni akak ipar aku yg tua setahun je dari aku, huhu...
abg aku tu nk cari bini muda je..

Ya Allah....bulatnye die


0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review