Thursday, September 30, 2010

oh digital clock with alarm, i love u !

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Thursday, September 30, 2010
 
aduh, camne ni? aku x tau plak kena present mini projek 14 oktober ni, mati la aku....cakap je mini projek, tp dah mcm final projek je aku tengok, sume kena ade. kena ade coding, circuit, hardware, report..pening2. skang ni aku tgh tension gile dgn projek ni, ntah pape. x boleh nak salahkan lecturer kan, tp masalahnye lecturer aku x membantu langsung! nak jumpa orang yg pandai bab ni, ada 2 org je untuk bape ratus student ntah. mmg dia x layan sgt la....untung la budak2 kelas die, tanye straight dalam kelas je. skang ni aku tgh terkial2 nk wat cmne projek tu, risau gile. circuit dah boleh dah, insyaAllah tapi coding tu.....adoi, camne aku nak wat coding ni.....kalo la ade seseorang yang leh ajar aku. nak mtk tolong orang pn susah skang ni, die ingat kita nk copy dia punya. hello, aku bukan nk copy la...dah aku x paham sebab tu aku tanya. xkan nak jadi org bodoh sombong plak....agak2 la, jgn kedekut ilmu plak. aku pn paham kalo orang lain nk copy hasil penat lelah kita, so xkan la aku nk wat plak....kamon la. dah la, aku nk sambung g wat keja, bye2~~

0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review