Sunday, September 5, 2010

yes!! akhirnya...

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Sunday, September 05, 2010


Yes!! akhirnya abes gak kedua2 test aku sblm balik cuti raya ni
so balik umah boleh enjoy, x payah pening2 kepala fikir study

Yes!! akhirnya abes gak kedua2 test aku sblm balik cuti raya ni
so lepas ni bleh pilih baju raya =)
 
Yes!! akhirnya aku boleh balik umah
so boleh mkn byk2 tnpa fikirkan duit sndri yg akan keluar
 
Yes!! akhirnya aku jumpe selendang yg aku nak
so raya ni bleh bergaya dgn selendang yg aku beli tu

Yes!! akhirnya aku free hari ni tanpa sebarang kerja
yg on the spot nak kena siap
so boleh la aku online lame-lame
 
Yes!! akhirnya syawal bakal menjelma
so boleh la aku jumpe dgn orang2 yg tersayang di hari raya =)) 




Ni bukan hasil kerja aku tau. aku copy je ni, huhu..





 

Ni pn sama, copy je ni... lalala~~


~ SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN ~



0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review