Friday, November 12, 2010

merepek, merapu ntah ape2

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Friday, November 12, 2010

aku tak busy pn mlm ni
aku tak wat keja pape pn mlm ni
aku takde pape yg penting pn mlm ni
tapi nape aku tak leh tido ni ??
waa pening2
kepalaku dah pening sangat2
tapi aku tak leh lelap...
pusing kiri tak kena
pusing kanan tak kena
aku cam nak borak2 ngn someone
tapi sape la nak layan aku borak pagi2 ni
hidung dah abes merah dah
pegi toilet ntah bape kali round dah
selsema teruk gile
salah satu faktor tak leh tido ni
baru kemas bilik, dah selsema tahap cipan
camane agaknye dh kawen sok kemas umah?
kesian husband aku 
hari2 tgk aku selsema je..
maaf ye bang, bukan pintaku nk jadi mcm ni
aish, baru 4 bulan kena resdung
dh tak tahan
tahan la sket sofia oi...
mata lak taknak lelap plak tu...
ok dah, aku nak paksa gak bagi lelap
ok bye sume =)

0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review