Sunday, January 16, 2011

lelaki memang jahat

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Sunday, January 16, 2011
why i said like that?

dulu mak selalu cakap, jangan percaya sangat dengan lelaki ni, diorang jahat, lelaki jahat. Aku tak tahu nape mak selalu cakap macam tu, sebab rasanya sejarah hidup mak ok je...tak pernah clash mase kapel (memang la, sebab ayah aku la cinta pertama dan terakhir dia, haha) Arwah atuk aku dulu garang gila, dia memang pantang kalau anak2 perempuan dia berkapel2 ni... thats why la mak aku tak pernah kapel pun sebelum jumpa ayah, huhu... ok sambung cerita. Tapi aku tak berapa setuju dengan pernyataan mak tu. Aku rasa tak semua jahat, mungkin seteng2 je kot. Tapi mak tetap cakap, lelaki semuanya jahat.

Lepas tu aku terus mengembara dan mengembara (dah macam pengembara zaman dulu plak). Then aku terjumpa satu blog ni, blog ni pemilik dia lelaki. Dalam tu dia selalu cakap, lelaki memang cepat bosan. So? kenapa perempuan boleh setia, lelaki tak boleh? Jahat la tu kan.. Tu orang lelaki, kaum adam sendiri yang cakap macam tu, lelaki memang cepat bosan dengan perempuan. Tapi aku steady lagi masa tu...aku terus mengembara.

Kemudian aku pergi satu ceramah ni, bukan ceramah agama la. Penceramah tu lelaki....dalam ceramahan dia tu pun, dia ada sebut yang lelaki ni jahat. Lelaki memang jahat. Dah 3 kali aku dengar dah ni. So aku rasa betul la tu kot... LELAKI MEMANG JAHAT...so girls out there, beware !

p/s: aku bukan lesbian..aku pun ada hati nak kahwin, tapi calon tak jumpa lagi =)

2 orang berkata-kata:

complicated said...

eda gilo+gatai ;p

sephia sophia said...

hahahaha
aku gilo xpo, jgn laki aku yg gilo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review