Wednesday, November 16, 2011

kalau anda baca mesti bosan.

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Wednesday, November 16, 2011
Kelakar eh statement aku sebelum ni? Ada beberapa umat yang gelakkan statement aku tu, ceh!


Takpe tak kesah pun..


Sekarang ni tengah busy sangat, so cam takde masa nak update blog. Busy ape pun aku tak tahu, tapi yang pasti ade je menda yang aku nak buat. Kalau bukan study, tido. Kalau tak tido, makan. Kepala pun tengah pening-pening sekarang, tak hilang lagi sisa-baki demam haritu. Bukak laptop, online pun tak tahu nak bukak apa. Baca tu baca ni, dah, tutup.


Blogwalking sket, aku perasan ada satu blog ni suka perli orang lain. Tapi nasib baik tak pernah kena kat aku haha. Tapi kadang-kadang aku cam leh tangkap blog siapa yang dia perli tu. Ok yang dia suka perli tu blog orang tu, bukan nya orang tu. Haha kekadang tergelak aku baca sensorang.. suka hati anda la... ok dah takde citer. Kan aku dah cakap, mesti bosannya =)

0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review