Saturday, November 26, 2011

Provokasi Indonesia nak tarik kemenangan Malaysia dalam bola Sukan Sea

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Saturday, November 26, 2011



Hari tu masa tengok live bola kat TV3, Malaysia lawan Indonesia untuk Sukan Sea ni, saya perasan coach Malaysia marah-marah masa dah habis game. Pelik gak saya, nape coach marah-marah ni padahal dah menang? Then saya dah dapat jawapan. Tak tahu la kot orang lain dah lama tahu kan.. cam biasa la saya lambat sket hehe. Nak buat camane orang busy memang camni hihi. Rupanya................................. lepas habis je game, staff@krew Indonesia terus turun untuk buat doping test kat pemain Malaysia. Patut la coach marah-marah. And saya dengar doping test tu dibuat untuk pemain Malaysia sahaja. Why? Tak percaya pemain Malaysia still bertahan sampai habis game? Provokasi provokasi.. ni saya sempat snap komen-komen yang mungkin membina dan mungkin berguna untuk kita jadikan sebagai pengajaran. Komen-komen mencarut maleh la ai nak layan..









Kita jangan buat orang lain macam ni pulak lepas ni.. Layan la tetamu dengan baik. Sedangkan kalau musuh yang datang pun kita kena layan baik-baik gak kan?


2 orang berkata-kata:

Asfan Ash said...

hates dont win eh. camtu rupenye...

sephia sophia said...

siyes la ko xtau?
dok oversea pn kne tau la msia menang seh.. msti ko x minat bola kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review