Friday, November 25, 2011

tak bestnye kena balik naik bas...

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Friday, November 25, 2011
Minggu ni nak balik rumah, tapi abang-abang semua tak balik. So saya kena balik naik bas sorang-sorang, tak bestnye... Kalau balik naik bas, kena balik Sabtu siang. Pastu balik kolej Isnin siang, tak best tak best. Saya nak balik malam, tapi takde tiket malam la pulak..


Bak kata kawan saya, "Ko angkut la uitm tu kat sebelah umah ko".


Wah kasar giler gurau, hampas tul cik Ayu ni.. Tapi memang betul pun, sebab saya balik rumah tiap-tiap minggu dah hehe.. Minggu ni tak plan pun nak balik. Tetiba baru tahu yang isnin cuti, tu yang terus nak balik tu. Kenapa? Nak cakap saya lambat, tak tahu isnin cuti? Lecturer saya lagi lambat tau. Dia tak percaya isnin cuti, dah berdebat dah dalam kelas ari tu. Ntah-ntah isnin ni dia datang kelas sorang-sorang hehehe...


Ok lah saje je nak membebel sat..malam ni nak test, tapi otak dah penat study. So nak relax la sket..




p/s: Saya menggantikan perkataan 'saya' untuk 'aku' sebab rasanya readers saya ada yang berumur lebih tua dari saya.. So lagi sopan la kalau guna 'saya' kan =) terima kasih.

0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review