Monday, January 16, 2012

Malaysia bukan orang Melayu punya

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Monday, January 16, 2012
Nak cakap sket je.. saya nak share satu video ni. Pertama kali saya tengok video ni, beristighfar jap.. kenapa manusia sanggup buat fitnah terhadap orang lain semata-mata nak menang? Tak kisah la menang pangkat ke, menang duit ke. Kenapa??


video


Nampak bebeno edit. Saya bukan pro Anwar Ibrahim, bukan jugak pro kerajaan. Saya tak suka sangat terlibat dalam politik. Tapi bila dah usia atas 21 tahun ni, saya tau saya ada tanggungjawab untuk memilih pemimpin. Jadi saya kena tahu semua. Dulu saya siap cakap dengan mak lagi, "Mak, akak tak nak mengundi langsung nanti sebab tak tahu nak pilih siapa. tak tahu siapa yang betul, siapa salah. Takut salah pilih."

Tepuk dada tanya selera lah.. leh klik link ni kalau nak baca komen-komen bawah video ni.




p/s: kalau jumpa video orang fitnah Datuk Seri Najib plak, nanti saya upload. Kalau ada..



0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review