Saturday, March 10, 2012

bermulanya semester baru =)

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Saturday, March 10, 2012
Assalamualaikum...


Saya dah masuk semester baru ni, minggu ni dah mula kuliah dah. Saya agak suka dengan jadual semester ni sebab hari Isnin ade satu kelas je muahaha.. telah diketahui bahawa hari Isnin adalah hari kemalasan bagi semua (mungkin tak bagi sesetengah orang) sebab baru habis cuti kan. So bila ade satu kelas je, takde la saya malas sangat nak pergi kelas nanti kan. Dan dan dan... saya takde kelas sampai kul 6 sem ni, bukan cam semester lepas, 2 hari kelas sampai kul 6. Harap-harap lecturer tak tukar jadual la kan. 


Moga-moga saya lebih tabah dan lebih sabar nak hadapi semestar baru ni. Makin nak habis belajar, makin malas pulak rasa. Sabar sabar.....



0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review