Wednesday, April 18, 2012

ai senangnya dalam hati..

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Wednesday, April 18, 2012
Selama sem ni saya asyik bagun awal je.. cuti pun bangun awal gak sebab nak siapkan kerja, taknak tangguh banyak sangat (kecuali kat rumah). Kat rumah memang saja bangun lambat sebab.... kat rumah kan =)


Nak dijadikan cerita, harini saya cam free sket. Tak banyak kerja rasanya. Wah, ini satu keajaiban! Tapi disebabkan dah terbiasa bangun awal, so harini pun saya bangun awal.. even takde ape pun nak buat. Saya dah siap listkan kerja, nak buat ape harini, ape kerja yang tak siap lagi. Tapi dah Allah nak bagi kesenangan sket kat saya hari ni kan, so memang takde kerja la kan. Ada, tapi kerja grouping, buat discussion besok. Grouping, grouping la kan, takkan nak buat sensorang, ahaks!


So petang ni maybe nak tengok movie la kot.. rasa cam dah berzaman je tak layan cerita-cerita kat laptop ni. Buat berat laptop den yo simpan lamo-lamo. Kalau dah tengok den buang yo cito tu. Tak suka simpan lama-lama, bukan nak tengok lagi pun. Ok bye!




Pic diploma part 1, masa ni 2007 =)

0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review