Thursday, April 26, 2012

nak update bola jugak lah

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Thursday, April 26, 2012
Sekarang ni sume orang nak update pasal bola, konfius saya. Sekarang ni musim bola eh? Ke saya je yang tak tahu?


Ok takpe, saya pun nak update jugak la. Ronaldo, pemain Real Madrid tak dapat jaringkan gol malam semalam. Begitu jugak dengan Kaka, pemain Brazil (kalau tak salah?), pun terlepas gol. Hasil terdengar perbualan adik dengan abang semalam. Ok dah bye =)



4 orang berkata-kata:

su suraya said...

hahahahhahaa..daaa kau ni sengal ayam betol. sakit rusuk aku baca..hewhewhew

sephia sophia said...

haha.. yela bukak fb je sume pasal bola
jeles aku

hafiz atan said...

chelsea menang!!yeayyy!!!

sephia sophia said...

x heran.. bkn peminat chelsea pn hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review