Sunday, February 20, 2011

Re: Lelaki Memang Jahat

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Sunday, February 20, 2011




Sebenarnya dah ramai tanya aku tentang entry lelaki jahat ni... For sure yang tanya tu kebanyakkannya lelaki la kan, sape suruh terasa. Tapi memang patut pun terasa, sebab korang lelaki. Sesiapa yang tak terasa tu, aku suggest pegi check doktor =)

Aku buat entry ni umum, tak merujuk kepada sesiapa pun. For guys yang ada di sekeliling aku, ye korang baik2.. For those yang bukan di sekeliling aku tu, ye korang jahat, huhu. Ok la aku pun tak nak cakap banyak pasal ni sebenarnya, korang fikir2 kan la.... Banyak kes perempuan mengandung anak luar nikah, mana hilang si bapa? Dah pandai buat, taknak ngaku, hampeh ! (tetiba nak emo)... Bukan apa, dulu (sekarang pun ada lagi) banyak sangat kes bayi terbuang ni... sayu aku tengok bayi2 dengan tali pusat ada lagi, mati dalam longkang, mati dalam sampah sarap. Sedangkan kucing kat rumah flat aku pun marah bila aku dekat2 dgn anak dia..haiwan pun tahu sayangkan anak, walaupun tak pernah kahwin dengan kucing jantan yang hilang entah ke mana after it made babies.





p/s: for guys, sebelum korang buat onar kat perempuan lain, ingat la adik2 perempuan yang kat rumah tu dulu... or ahli keluarga perempuan yang lain. Hidup ni kan berpusing... jangan sampai ahli keluarga sendiri yang terima balasan atas kesalahan korang.


3 orang berkata-kata:

sephia sophia said...

tetiba aku nk gelak sensorang, haha

mia.lebat said...

sphia ko nie giler pe gelak sensorang ha3x..
xpe it just an entry..more or less pendpat ko je kot ...btul x hehe...

sephia sophia said...

tau xpe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review