Friday, October 7, 2011

simple vs complicated

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Friday, October 07, 2011
Aku ni jenis yang simple je..
Makan pun simple
Pakaian pun simple
Ada la lilit-lilit selendang gak.. tapi still simple
Aku tak suka Subway, sebab burger dia complicated sangat
Kalau pergi McD, aku ambik McChicken je
Burger yang paling simple
Kalau pergi Tutti Frutti, lagi la simple aku ambik
Barang perhiasan? pun simple gak..
Tapi dalam banyak-banyak hal 
Ada satu je yang aku tak simple..


HATI. Yeahh.. bab hati aku sangat complicated. Perasaan aku suka bermain sesama sendiri. Kalau aku buat sesuatu, kadang-kadang ikut perasaan, kadang-kadang di luar perasaan. Aku rasa sesapa yang rapat dengan aku pun susah nak tafsir hati aku ni camane, especially about LOVE. Ok bila masuk bab LOVE je tak nak cerita dah. Bye.

0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review