Thursday, October 25, 2012

ritual menyiksa badan ajaran Syiah

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Thursday, October 25, 2012
Tengok video kat bawah ni.

video


Ataupun leh tengok kat sini jugak. Mm tak tahu nak cakap apa... dah terang-terang salah, tapi masih ada orang yang nak ikut jugak. Mengikut sumber-sumber yang saya baca, dalam ajaran mereka, kalau mencederakan diri sendiri, cederakan anak-anak, dianggap amalan yang dapat pahala. Yang saya pelikkan, macam mana diorang boleh terfikir macam tu? Macam mana boleh terfikir dapat pahala kalau cederakan diri sendiri?

Okay kalau ikut logik la kan, ikut akal waras kita sebagai manusia biasa ni, sedekah pada fakir miskin insyaAllah dapat pahala. Sebabnya kita dah bantu kurangkan sedikit beban orang fakir miskin tu. Tolong mak ayah atau sesiapa je, insyaAllah dapat pahala. Sebabnya kita dah buat hati orang tu gembira, dah selesaikan satu masalah dia. Kiranya setiap perkara yang mendatangkan kebaikkan, insyaAllah dapat pahala. Tapi, bila cederakan diri sendiri....mm, dapat apa eh? Apa kebaikkan yang kita dapat dari perbuatan tu? So camane boleh terfikir apa yang diorang percaya sekarang ni? Ada sesiapa boleh terangkan?

0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review