Thursday, October 28, 2010

oh kawan..

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Thursday, October 28, 2010









Kawan, kenapa kita dah tak serapat dulu ek?
Kenapa kita dah tak semesra dulu?
Kenapa kita cam janggal je bila bersua?
Kalo dulu, pantang jumpa ade je cerita nak bergosip
Tapi sekarang dah lain
Masing2 rasa janggal
Kadang2 kita try gak nak bertegur sapa ala2 mesra gitu
Tapi janggal kan....
Aku tau bkn aku je yg perasan psl ni
Mesti kau pn perasan kan kita dh x cam dulu
Kenapa ye?
Kalau dulu, aku tau sume cerita tentang kau
Kau tau sume cerita tentang aku
Tapi sekarang walaupun kita dekat
Tapi seolah-olah kita ni jauh
Sebab aku x tau pape tentang kau
Dan kau pn xtau pape tentang aku
Atau memang kita ni jauh?
Kita wat hal sendiri je...
Kenapa ye?
Aku x suka bila kita mcm ni
Aku nak kita yang dulu, hepi, mesra..
Dan aku x tau bila ms tu akan tiba..


2 orang berkata-kata:

hanabanana said...

ok2. aku akkn jd mcm dulu. jgn rsau. haha

sephia sophia said...

hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review