Thursday, October 14, 2010

who am i...

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Thursday, October 14, 2010
        
             Agaknya masih awal lagi untuk aku pikir soal kawin. ramai lagi manusia yg aku lom jumpa. manusia, macam2 perangai. tapi aku paling tak suka orang yang x jujur, penipu. nak tipu pn agak2 la. ni dah terang2 salah pn still x nak mengaku lagi, menyampah gila. dgn orang mcm ni la yang buat aku rs sakit hati gila, rs cam x nak jumpa dia langsung. fine, aku x kesah kalo dia nk bergurau dgn aku, tipu ni, tipu tu. tapi kalau dah terang2 yg diri tu salah, ngaku je la. kalau betul x salah pun, kenapa takut nak bersumpah? tu yang buat aku x puas ati tu, bengang gila kot. mula2 aku tak marah pn kalau betul dia tipu la mula2 tu...sbb aku aku tau dia bergurau. tapi kalau dah lam2  stil xnak ngaku, sapa x bengang. aku pun biasa je bergurau dgn orang, ade la tipu sket2...tapi bukan perkara serius la. tapi lepas tu aku cakap benar, x da la nak biarkan lama2 de. aku sakit hati gila skang, tak tipu. aku rasa mcm nak jumpa dia skang, cakap depan2 dia, pakse dia cakap hal sebenar. aku ngantuk gila skang. besok ade presentation, tapi aku x prepare pape pn lagi. patutnya malam sblm ni prepare, tapi dah jadi cmni, ade plak kes tipu2 ni, langsung xleh nak fokus kat projek aku. aku cuma tak tahu nak luah kat sapa. mak ayah dah pegi mekah, tolong la jangan buli aku. mentang2 aku xde tempat nak mengadu skang. suma nya tau nak sakitkan hati orang je. kan bagus kalau aku dah bersuami, suami yang memahami aku, jaga hati aku, dan tak menyakitkan hati. siapa la aku ni.....insan yang tak dihargai, or maybe x berharga kot. sebab tu orang leh buat aku mcm ni.

3 orang berkata-kata:

su suraya said...

both of us have the same problem,,do hope that u can be my followers on my blog and we can share things through this way..miss uuu dear

Anonymous said...

i miss u too

sephia sophia said...

eh su, bkn ko private ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review