Tuesday, December 28, 2010

masa muda2 dulu..

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Tuesday, December 28, 2010



Hehe comel tak gambar kami masa kecik2 dulu? Aku saja je upload gambar ni. Tadi tengah tengok2 gambar lama, tetiba nampak plak gambar ni, rasa nak gelak pun ade gak. But the one thing yang korang kena tau, aku pun tak ingat mana satu gambar aku, serius, tak tipu. So jangan tanya aku yang mana ye, sebab aku pun memang tak ingat, hahaha.... ntah yang mana ntah?






Ha kalau nak tanya ni takpe, sebab aku tahu mana satu aku, lalala~~
Yang ni dah besar sket, sebab tu boleh cam muka sendiri. Tapi rasanya korang pn dah tau yg mana, or korang tak nak tahu kot, hahaha.. never mind. Gambar ni sebenarnya aku amek dari kawan.. masa ni aku mne la ada kamera lagi... Orang kaya2 je yang ada kamera masa ni, huhu....





Thanx for reading yaa =)


0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review