Wednesday, December 29, 2010

saya sedih sebab.....

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Wednesday, December 29, 2010
bila dah terlalu percayakan seseorang, mcm ni la jadinye... buat baik salah, buat jahat pun salah. Dulu kena, skang pun kena, sampai aku dah tak tau nak wat apa lagi. Simpan lama2, takut lama2 jadi busuk.. macam daging, simpan lama2 kan jadi busuk, dah tak boleh nk makan. Aku rasa cam nak bagitau semua orang ape aku rasa, apa perasaan aku skang ( tapi dh bgtau dh pun dengan tertulisnya blog ni ). Aku tak berhak ke nak rasa dihargai sket? Mungkin.... dia tak suka dgn cara aku, mungkin dia tak puas dgn cara aku treat dia, mungkin.... Tapi ini la diri aku, baik ke buruk ke, itulah aku... Aku dah cuba buat supaya dia selesa dgn aku, senang dgn aku, tapi kalau dia tak boleh nak terima gak, aku faham... Manusia tak ada yang sempurna, aku percaya tu. Dan aku tak boleh salahkan dia seratus peratus, sebab mungkin dia ada reason kenapa jadi macam tu.. Tapi dia tetap salah sebab tak jujur dengan aku. Maafkan saya blog sebab saya terpaksa bersedih-sedih dengan awak.. Saya tak boleh cerita kat sape2 pun tentang masalah ni, saya boleh cerita kat awak je.... Tapi saya tak post kat sini, hanya awak je yang tahu blog, terima kasih kerana memahami saya.


3 orang berkata-kata:

hanabanana said...

aku pon ade msalah yg same eda :(

su suraya said...

weyy saba taw,,biasalah manusia.mane penah cukup.once dah dapay yang perfect doang akan demand nak yang lagi baek lgi,,ko saba taw..orang mcm tu memang banyak kat dunia neh..hope ko tabah k :)

sephia sophia said...

nana: steady cool..

ct: thanx ti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review