Thursday, December 30, 2010

ok cool je..

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Thursday, December 30, 2010
Assalamualaikum...=)




Tadi aku terbaca blog seseorang tanpa disengajakan... and aku tertarik dengan satu post dia ni. So sweet bila solat berimamkan boyfriend sendiri kan..sweetnye.......... kenapa aku ckp boyfriend, bukan suami? sebab boyfriend tu sementara, while suami pula insyaAllah kekal and dah dapat. Lumrah manusia, perkara sebelum kahwin lebih indah dari dah kahwin kan, walaupun sama je perkara tu... so main point aku kat sini, bila ntah aku nak dapat suami macam tu? hari2 jadi imam aku, aku jadi makmum. Aku tak nak boyfriend sebab tu sementara je, huhu.

So skang ni aku nak cool je, tak nak marah2.. bia la apa orang nak buat kat kita, bia je. Skang ni aku kena cakap kat diri sendiri, "Eda, kau jangan marah. Kau kena ingat yang dia bukan milik kau, dia berhak tentukan siapa pilihan dia, ingat tu.. Ingat pesan mak, kalau dia masih sayangkan kita, dia takkan pandang orang lain. Kalau dia dah terpandang orang lain, maknanya sayangnya bukan untuk kita ataupun sayangnya dah berbelah bagi. So lepaskan je..." 

Ye aku kena ingat pesan mak aku tu.. terbaik la mak! Kita sekepala la.



Ok thanx for reading =)


0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review