Wednesday, December 1, 2010

my parents dah balik !

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Wednesday, December 01, 2010
yeah! tanggal 28 november 2010, lebih kurang pukul 10.30 pagi mak ayah aku pun sampai kat rumah. kitorang ade buat kenduri sket, so ade la beberapa orang kampung datang rumah (ramai gak la sebenarnya)....masa mak ayah masuk rumah tu, suma orang bacakan selawat. aku touching gila masa tu, terus nangis peluk mak ayah. penat gak la sebab orang bergilir2 jumpa mak ayah, aku busy wat keja kat dapur, keluar masuk bape kali ntah layan tetamu, tapi seronok =) Bila semua orang dah balek je, tetiba mak ayah keluarkan something. Wah, rupa2 nya ada buah tangan untuk kami anak2 nya! Truly, aku tak mengharap pun mak ayah aku belikan kami something sbb aku tahu diorang kat sane nak beribadat. Tapi dah rezeki kan....hehe... diorang suka dok sana, hepi je aku tengok. Mende yang paling aku suka, mak ayah bawak balek kurma banyak2! yes aku suka!





Aku saje je letak gambar haji kecik ni, sebab aku rasa diorang comel, haha...comel kan? Atuk ngan nenek belikan diorang jubah dan ketayap, comel nye....


0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review