Thursday, July 7, 2011

aku bukan penganggur lagi, huhuhu....

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Thursday, July 07, 2011
Huhuhuhu.... lepas dah lama sangat cuti, duduk rumah rehat2, bila dah kerja, terasa penat la sangat2. Tapi takpe, nanti dah lama2 biasa la kan... ni baru second day, memang penat sket. Aku suka sebab ni kerja office hour, macam yang aku nak, hehe... Tak sia2 aku tunggu lama sket (padahal memang nak duduk rumah lama2 kan, haha)

Hari pertama kerja, relaks gile, siap borak2 sampai balik lagi. Sekali masuk hari ni, agak terasa lenguh kaki sket sebab banyak jalan2 gak. Hari ni aku jaga makmal masa budak2 ni tengah buat eksperimen. Kalau sebelum ni aku yang buat eksperimen, bila tak paham je tanya lecturer or technician.. Tapi tadi, aku plak yang kena ganti technician, tengok budak2 buat eksperimen, huhuhu.... Terasa dewasa la sket kan =) Bukan aku yang nak, tapi lecturer tu yang minta tolong, so ni peluang aku la kan, hehe.. Ok sebenarnya aku tak tahu pape pun pasal eksperimen tu (tau la sket sebab eksperimen fizik), tapi konfem2 la dah lupa kan.... dah 5 tahun plak tinggal kan. So konfem2 aku tak boleh jawab bila budak2 tu tanya tadi haha.. tapi tak semua, ada gak soalan yang senang2 sket tu aku jawab la.

Tapi aku still buat cool je.. cool je beb, depan adik2 kan, haha. Sekali sorang2 plak datang interview aku. Lepas sorang, sorang. Diorang cam tak percaya plak aku dah degree.. dik, akak dah degree dik, in progress =)

Sedang elok plak aku dapat kerja ni bersama2 rakan baik aku dari dalam perut mak kitorang lagi, kawan sekampung, sekelas, setoilet, sekatil, sebilik, semua 'se' la hahaha.. Mm apalagi, masa lapang je bergosip la. Aku kat makmal fizik, dia makmal biologi, tapi kitorang satu bilik, senang sket huhu. Ok dah nak tido sebab mata cam dah ngantuk je, nite.



0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review