Friday, July 15, 2011

lagu untuk kekasih

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Friday, July 15, 2011
Aku tau aku excited gile cerita pasal kerja sebelum ni kan, padahal takde pape yang menarik pun huhuhu..... Tapi disebabkan ni la first time aku kerja sepanjang 22 tahun ni, so aku jadi cam excited gile. Ok sekarang aku bukan nak cerita pasal kerja lagi, tapi aku hadiahkan sebuah lagu yang mempunyai lirik yang sangat pendek, tapi sangat bermakna.. bagi korang2 yang sedang hangat dilamun cinta, yang sedang enak berpacaran, sedang gembira memadu kasih, ni la lagunya. Korang boleh tujukan lagu ni untuk kekasih, pasangan or pacar korang ya....









Mungkin aku pernah juga merasakan cinta
Tapi tak pernah seindah ini
Mungkin aku juga pernah merasakan rindu
Tapi tak pernah sedalam ini


Mungkin kamu takkan pernah percaya
Bahwa sesungguhnya aku tlah terjatuh
Ku akui... aku telah larut
Larut dalam... kamu yang ku cintai



Aku memang suka lagu2 dari kumpulan Dewa ni, or Ahmad Dhani. Tapi tak la sampai aku nak mengkaji or memuja kumpulan ni.. cuma sukakan lagu dia je. Kalau korang dengar lagu2 Dewa, dia cam banyak puji perempuan la (sebab tu aku suka, hehe)... Dia cam sangat menghargai perempuan, tu yang sampai kahwin 2 tu (ok yang ni aku tak suka). So apalagi, layan je la kan..


0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review