Thursday, July 21, 2011

pesan pada hati..

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Thursday, July 21, 2011
Pesan pada hati, usah terlalu membenci akan satu wajah, kerana rindu pasti bertandang.. Pesan pada hati, jangan merindu pada kenangan, kerana pasti akan mengalir air mata kesedihan.. Pesan pada hati, jangan di kenang kenang akan cinta lalu, kerana akan ada kecewa yang hadir..

Aku tujukan kata2 ni kat semua tau.. ops, ni bukan ayat aku, tapi copy n paste je. Pernah baca buku 'Jangan Bersedih'? Aku tak pernah pun.. tapi aku tahu buku ni sangat popular, sila la baca nanti ye. Tetiba aku nak ulang lagi ayat ni, "Kalau kita boleh menangis kerana sikap manusia terhadap kita, maka menangis la kerana sikap kita terhadap Allah"
p/s: tetiba terjumpa plak gambar2 ni..... sila scroll ke bawah lagi.
 
 
 
 
 
 














0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review