Wednesday, August 3, 2011

janggutnya ciput aja...

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Wednesday, August 03, 2011






Lately ni selalu je aku terjumpa @ terserempak dengan mat-mat berjanggut ciput ni.. Aku pun tak paham kenapa. Tahu la aku suka tengok orang berjanggut ciput ni, tapi agak2 la kan mata aku ni, hehehe.. dah banyak kali plak sejak 2-3 minggu ni. Aku suka tengok orang lelaki yang berjanggut ciput ni sebab diorang nampak lagi matang. Tambah2 lagi kalau masa tu dia pakai baju melayu plak, waduh... tapi janggut tu mesti ciput je, bukan macam di bawah ni.





Ni dah macam kategori jambang je aku rasa... no no no bukan ni yang aku suka. Tapi aku suka tengok je.. tak semestinya aku suka dengan tuan badan nye...kalau nampak lelaki berjanggut ciput, mesti 2 kali la aku tertoleh dia, hihi. Dengan syarat, dia tak nampak aku. Takkan nak bertentang mata kot, dosa =)

Mmm.. lelaki yang muncul dalam mimpi aku pun berjanggut ciput gak. Tapi aku tak nampak muka dia. Takpe la, mimpi kan mainan tidur je.. abaikan. Tapi sangat sweet sebab dia lamar aku guna cincin yang diletakkan dalam sampul surat coklat.. Kalau orang lain guna bekas baldu merah, tapi dia guna sampul surat je. Sempoi habis hahaha.. Cop2, tu mimpi je tau tau.. jangan percaya. Ok dah, bye =)



 Comel kan tuan guru gelak? hehe


0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review