Monday, August 22, 2011

makanan pelik?? euwww.....

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Monday, August 22, 2011
Korang pernah makan makanan pelik-pelik tak? Macam tikus goreng ke......... Uu..uu...uwekk! Ok dah tengok je gambar ni.


Note: Siapa-siapa yang cepat loya dinasihati jangan teruskan entry ni.




























Balut (Anak burung yang dah ada embrio, baru nak bernyawa, direbus)


Hasma (Ovari katak)




 Lamb brain




Sate kala-jengking




Belalang kot? Tapi kalau betul belalang tak pelik sangat la.




Sate anak burung




Sate lipan




Tikus goreng




Sushi serangga




Tikus goreng gak, tapi dah buang ekor.




Nasi putih dengan tikus goreng kot?




Cow penis





Ok dah cukup, aku sendiri pun dah nak muntah dah tengok gambar-gambar ni. Ada satu lagi makanan pelik iaitu sup bayi, tapi tak sampai hati nak tengok gambar tu. Kadang-kadang manusia ni memang sangat kejam.





2 orang berkata-kata:

ARC™ said...

MUNTAHHHHHHH!

sephia sophia said...

bekas bekas mane bekas???
plastik pn bole la....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review