Friday, August 19, 2011

kiut yang tak berapa nak kiut punya cerita

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Friday, August 19, 2011
Walaupun ni cerita lama, tapi nak post gak..



Malam minggu yang lalu, bawak keluarga pergi makan satay.. Sedap woo satay tu, empuk2, konyang sey.. yang pergi semua adik-beradik perempuan je. Yang lelaki semua tak balik lagi. Tapi masa nak balik tu, ada sesuatu telah berlaku, sesuatu yang buat aku terjerit kat situ gak (malu sebab orang pandang).

Jenis aku, suka alih-alih cara duduk tau. Kejap bersila, kejap bersimpuh, kejap kaki ke bawah. So masa tengah makan2 tu, kaki aku cam dah lenguh.. so aku bersila la atas kerusi tu. Makan makan dan makan, pastu abis… bila dah abis, nak balik la kan. Tetiba masa nak balik tu, there’s something on my slippers.. aku terjerit kat situ gak sebab terkejut sangat2. Rupa-rupanya…….

























Hehe….. comel tak? Cute tak? Adik beradik tu… Masa tu aku rasa kelakar sangat sebab memang nampak comel sangat dua2 ekor tu. Tapi masa tu nak balik pulak kan.. camne aku nak ambil selipar tu? Rasa cam tak sampai hati plak. Elok je sorang amik sorang satu selipar kan, hahaha… Last2 adik aku yang tolong ambilkan, hehe.. Ok dah tu je nak story =)



0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review