Friday, August 26, 2011

majlis buka puasa SKP

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Friday, August 26, 2011
Oh hai..

Lagi beberapa hari je lagi bulan Ramadhan nak sampai ke penghujungnya dalam tahun ni. Rasa cam tak best la plak bila bulan puasa dah nak habis (ini betul-betul, bukan tipu-tipu). Nanti iblis syaitan sume dah terlepas lagi. Dan hari ni adalah hari last aku kerja kat makmal uitm ni.. Sedih la plak, touching. Tapi yang lebih touching nye, semua pembantu makmal, merangkap bos kitorang budak-budak SKP ni siap buat majlis buka puasa untuk kami tu.. diorang share duit. Touching tak, touching tak? Terasa dihargai tu....



 Ehh??



Sayangnye muka kameraman tak nampak



 Yang nak melantak tu bos aku la tu



 Kameraman fokus kat sapa ni? haha



 Abaikan muka terkejut aku



 Model



 Bukan pinggan aku







Ha dapat beza tak mana bos mana budak SKP? Bos pun dah macam kitorang je aku tengok. Tapi kitorang lagi nampak muda, haha.



p/s: Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin ye..





0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review