Saturday, September 10, 2011

How could them?

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Saturday, September 10, 2011
Tadi tengok drama kat TV. Kisah anak yang dah lama tak balik kampung, even masa hari raya pun. Dah la ayah dia tinggal sorang-sorang, isteri dah meninggal. Camane eh orang boleh sampai hati tak balik rumah tengok mak ayah? Kira dah bertahun la anak-anak dia tak balik jenguk dia kat kampung. Yang sebenarnya, ada ke orang macam ni kat dunia sebenar? Dalam cerita tak leh nak percaya sangat la, lakonan kan. Kalau betul la wujud orang macam ni kat dunia, memang takde perasaan la orang tu. How could them?


2 orang berkata-kata:

wind_helena said...

tadi br ade kuar metro lelaki halau ayah dye. bace ni.
http://www.hmetro.com.my/articles/Buangbapa_kebaswang/Article

Anonymous said...

tu kes lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review