Thursday, September 8, 2011

lagu yang comel

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Thursday, September 08, 2011





Aku mula jatuh hati kepadamu
Setelah kau kata cinta padaku
Masing-masing dulu punya pasangan
Akhirnya kita bersama

Pertama kali kita bersua bertentang mata
Terasa ada kimia di antara kita
Kau kucup pipiku
kau bisikkan cintamu
Kau kata baby i love u
Kau cairkan hatiku

Bahagia ku rasa
Di saat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru aku lah pelangi cintamu



Aku suka gile lagu ni sebab aku rasa lagu ni suuuuuuuwiiit sangat !! Comel kot lagu ni. Lepas ni tunggu la kemunculan aku kat youtube, buat cover lagu ni haha.. Tunggu la sampai kucing bertanduk.

Kalau nak dengar lagu ni, sila klik di sini. Aku malas nak upload, broadband je kan. Ok dah, bye.


0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review