Sunday, September 11, 2011

salam syawal 2011 =)

Dicoretkan oleh sephia sophia pada Sunday, September 11, 2011
Kini tiba masanya
Berhari raya
Muslimin dan muslimat
Sembahyang bersama..


Tahun ni keluarga aku beraya kat Singapore, kampung sebelah mak punya. Tapi kitorang raya kat Negeri Sembilan dulu. Malam raya first nak masuk second tu baru gerak balik Singapore. Biar la, orang laki yang drive.. kami yang perempuan-perempuan ni dah penat masak, kemas, basuh pinggan sume.. yela, malam before balik Singapore tu, ada tetamu kat rumah. Baru la meriah sket kn.. baru la terasa raya, baru la terasa nak balik kampung jauh-jauh..

Macam biasa, aku malas nak cerita panjang lebar. Kita zassss !




malam raya


 daughters and father


 wif our mom


 sempat aku menyebok





 brothers (ade lg 2 org takde dlm pic)


 salam2


 love them =)


 poyo


 =)





senget kan kepala sket


 daughters and mother


 with cousins


peace !


 alolo...


comel







Ni pic masa dah sampai Singapore lak..




 on the way nak balik Singapore


 my aunts


 percubaan nak buat peace





 boys and men


break, karaoke jap








di balik cermin





 cite bola la ni, takde cite lain








 manjanya ngan atuk..





girls and women





 mcm muka aku tak yg baju putih bunga merah tu? hehe


raya2 pun main ps














Banyak lagi pic raya ni, bukan aku yang pegang kamera, banyak la.. Kalau aku yang pegang kamera, alamat takde la gambar-gambar ni sume haha. Tapi takkan nak masuk sume kan.. ni pun dah cam nak muntah je tengok gambar aku je kan. 





0 orang berkata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sephiasophia =) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review